شهردار همدان با بیان اینکه به بیش از ۸۰ درصد پیامهای شهروندان در خصوص آسفالت ریزی و لکه گیری از طریق سامانه ۱۳۷ رسیدگی شده است، گفت: مجموعه شهرداری با رویکرد خدمت محور نسبت به رفع مشکلات اقدام میکند.
سید مسعود حسینی در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد سامانه ۱۳۷ از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ماه امسال پرداخت و گفت: در این حوزه به بیش از ۸۰ درصد پیامهای شهروندان در حوزه آسفالت از طریق سامانه ۱۳۷ رسیدگی شده است.
وی عنوان کرد: در این مدت، ۸ هزار و ۷۷۲ مورد درخواست لکهگیری آسفالت معابر از طریق سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده که از این تعداد، ۷ هزار و ۷۰۰ مورد با پیگیری نواحی سیزدهگانه شهرداری و همکاری مدیر و ناظران آسفالت مناطق، به انجام رسیده است.
شهردار همدان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با مسئولان نواحی سیزدهگانه و مدیر آسفالت شهرداری گفت: در این نشست مقرر شد عملیات لکهگیری آسفالت با مدیریت مستقیم مدیر آسفالت و نظارت نواحی انجام شود.
وی ادامه داد: نتایج این تصمیم نشان داد پیگیریها با سرعت و دقت بیشتری صورت گرفته و درخواستهای مردمی در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ داده شده است.
حسینی ضمن تأکید بر اهمیت ارتباط دوسویه با شهروندان افزود: عملکرد سامانه ۱۳۷ نشاندهنده اهتمام مدیریت شهری برای رفع نیازهای مردم و تقویت تعامل سازنده با جامعه است.
وی یادآور شد: از مجموع پیامهای ثبتشده، ۷ هزار و ۷۰ مورد بهطور کامل انجام شده و یک هزار و ۷۳۳ مورد دیگر در دست پیگیری قرار دارد.
شهردار همدان تصریح کرد: شهرداری با رویکردی خدمتمحور و با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهری، تلاش دارد ضمن پاسخگویی مؤثر به خواستههای شهروندان، نسبت به اصلاح ریشهای مشکلاتی که منجر به ثبت این درخواستها میشود نیز اقدام کند.
وی با اشاره به برنامههای آینده مدیریت شهری گفت: این سازمان به دنبال توسعه راهکارهای نوآورانه و فناورانه در سامانه ۱۳۷ است تا علاوه بر افزایش رضایتمندی و رفاه عمومی، حس تعلق و مشارکت شهروندان در اداره شهر تقویت شود.
حسینی با قدردانی از همکاری شهروندان خاطرنشان کرد: پیگیری مؤثر درخواستها و رسیدگی به شکایتها از طریق سامانه ۱۳۷، موجب افزایش اعتماد عمومی و ارتقای سطح رضایت از خدمات شهری شده است؛ هدف نهایی مجموعه، ساختن شهری مدرن، زیبا و کارآمد برای همه شهروندان است.