اخطار به مالک اسکای‌مال برای هدررفت آب/ شهرداری منطقه یک مسوول پیگیری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در گودبرداری پروژه اسکای‌مال واقع در تقاطع خیابان میرزاده عشقی و شهیدان دیباج(هنرستان) آب قابل توجهی بیرون زده و مدت‌هاست هدر می‌رود که موضوع از چند منبع پیگیری شد.

 در ابتدا موضوع را از شرکت آب منطقه‌ای پیگیری کردیم که مدیر روابط عمومی آن در پاسخ بیان کرد: بحث هدررفت آب در پروژه اسکای مال مربوط به گودبرداری پروژه عمرانی است که باعث جمع شدن آب شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آب به جوی بیرون هدایت نمی‌شود و برای آبیاری فضای سبز ساختمان مجاور استفاده می‌شود هر چند در حال حاضر پروژه غیر فعال است.

به پیشنهاد شرکت آب‌منطقه‌ای که این مسئله در حوزه کاری شرکت نیست و باید شهرداری پاسخگو باشد، با معاون عمرانی شهردار صحبت کردیم که او نیز اظهار کرد: در جریان این مسئله هستم و همکارانم برای بررسی به محل رفته‌اند که مشخص شده آب جاری شده در آن ناشی از قنات نیست.

وحید علی‌ضمیر عنوان کرد: اگر سطح آب زیرزمینی باشد پروژه مشاور و طراح دارد و باید جوابگو باشد ولی آنچه به مدیریت شهری مربوط است اینکه آنجا مسیر قنات نیست.

در ادامه با معاون شهرسازی شهردار همدان صحبت کردیم که او نیز عنوان کرد: پس از بررسی مشخص شد سطح آب‌های زیرزمینی در این منطقه بالاست و یکی از دلایل جمع شدن آب این مسئله است.

امیر فتحیان‌نسب عنوان کرد: از طرف دیگر ‌آب‌هایی که از دامنه الوند جاری می‌شود به علت سرازیر شدن به گودالی رسیده و جمع می‌شود و پس از اشباع بیرون زده است.

وی با بیان اینکه این موضوع از طریق شهرداری منطقه یک پیگیری می‌شود افزود: در این زمینه به مالک نیز اخطار داده شده که پاسخگوی این مسئله باشد.

درباره ی

مطلب پیشنهادی

علی اکبر کاووسی امید

کار کارشناسی و قانونی ملاک ارزیابی مدیریت شهری

کار کارشناسی وقانونی ملاک ارزیابی مدیریت شهری علی اکبر کاووسی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code